maandag 15 november 2010

Soms zit het mee,soms zit het tegen....

En nu zit het tegen...sinds vorige week hebben we een lekkage boven in de kastenkamer.Is dat erg? Nou,er zijn ergere dingen natuurlijk maar het geeft een hoop gedoe....om te kijken hoe erg het was moesten er kasten versleept worden die dan weer gigantisch in de weg staan op een plek waar ze niet horen.En ik kan mijn wasmachine niet meer gebruiken.Zien jullie die uitpuilende wasmand al voor je? Morgenochtend vroeg komt er iemand een filmpje van de leiding maken en hopelijk wordt het dan meteen gerepareerd.De meneer die er afgelopen woensdag was om alles te bekijken heeft al verteld dat er dus wel in de muur gehakt gaat worden.Joepie! Dat wordt weer stofhappen en flink soppen als dat gedaan is.Om het maar niet te hebben over de muren opnieuw witten en zo.Ach,ik ben al blij als alles gerepareerd is en ik mijn wasjes weer kan draaien.Echt,ik heb me nog nooit zo verheugd op de was doen!Heb ik dus toch nog iets leuks om naar uit te kijken,hahahaha!
Jesper heeft helemaal niks met wasjes en lekkages,hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd....

Zoals gluren naar de achterburen,gaat lastig hoor door zo'n schutting..

beetje spelen....

luieren in zijn mand,en zich afvragen wanneer het nu eens etenstijd is...

"Stom van me zeg! Zit ik hier weer een uur te vroeg in die keuken...ik kan echt niet aan die wintertijd wennen...en mijn maag al helemaal niet!"

"Dan maar vast mijn handen wassen voordat ik aan tafel ga..."

"Poeh,duurt lang hoor zo'n uur als je trek hebt..."

"Hehe,eindelijk zeg...'t is even wachten maar dan heb je ook wat!"

12 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat een ellende, hopelijk is alles gauw achter de rug.
Ik vind Jesper in dat mandje zooo schattig :)

Olga zei

Dat valt zeker tegen. Ik herken je gevoel helemaal, ik ben ook zo. Maar het is idd fijn als iig die lekkage verholpen is zodat er niet nog meer schade aangericht kan worden.
Prachtig verhaal over Jesper. Mooi dier is het toch met z'n rossige kleur. Kan me voorstellen dat hij zich een uur vergist en daarom graag gaat wachten in de keuken hopend dat het vrouwtje zich deze keer ook vergist en hem zijn lekkere hapje geeft.
Lief hoe hij in het mandje ligt.
Sterkte met de lekkage.
Groetjes Olga

Nicole zei

He bah!
Lekkage is nooit leuk.

Even niet wassen is niet zo erg, maar je krijgt het later (als je weer gaat wassen) dubbel en dwars terug!

Sterkte met de stofzooi enzo.

INEZ zei

HEEL VEEL STERKTE... WIJ HEBBEN OOK EENS LEKKAGE GEHAD, WEL ERG, HET WATER LIEP ECHT LANGS DE MUUR.
ZO ERG IS HET BIJ JOU HOPELIJK NIET..

Shamira zei

Dieren hebben er allemaal niks van he, van de dingen waar wij mensen ons druk over maken... wie zou er gelijk hebben? Soms denk ik wel eens dat wij (mensen) overal veel te moeilijk over doen.
In ieder geval hoop ik voor je dat alles snel weer gerepareerd is!

Ferry-Jacqueline zei

Het valt zeker niet mee.
Wat ellende weer.Gelukkig is lekkage verholpen.
Heel mooi die Jesper.
Heerlijk zijn mandje liggen!!

Fijne dag verder.
Groetjes van Ferry & Jacqueline.

Ferry-Jacqueline zei

Het is nog niet verholpen zie ik.
Hopelijk komt weer goed.
Sterkte!

manon zei

wat is jesper toch een skattie...
sterkte met de lekkage, balen...
gr. manon

Toon + Ana zei

Moed houden meid, voor je het weet is het weer achter de rug!
Er wordt in ieder geval aan gewerkt nu!

oma v/d Torre zei

Wat lees ik nu, wat een ellende, hopenlijk is het snel opgelost meisje, daar wordt niemand vrolijk van, zo een lekkage.
Warme groetjes, oma v/d Torre.

Jolanda zei

Tsja dat uur wintertijd doorkomen das het ergste voor een kat wat er is al je honger hebt. ;-)

Jannet zei

Nou, wat een gedoe he. Dan zou je wel eens willen ruilen met de katten. Die hebben zo'n lekker zorgeloos leventje...Succes met de rompslomp!
Groetjes, Jannet.