maandag 18 april 2011

Wat te doen zonder computer?

Gelukkig,m'n computer doet het weer! Er was het een en ander mis en dus heb ik meer dan een week zonder gezeten....viel niet mee hoor! Dan merk je pas dat je toch wel veel tijd achter dat ding doorbrengt.En wat doe je dan als je zonder computer zit?

Dan ga je met Jakko naar de dierenarts omdat hij opeens een dag helemaal niet lekker was.Hij lag 's ochtends in zijn mandje in zijn eigen braaksel en reageerde verschrikkelijk suf overal op.Gek genoeg leek hij in de loop van de dag niet echt heel ziek,hij had ook goede eetlust,maar hij was overal bang voor en als ik hem wilde aaien dook hij in elkaar.Ook was hij heel stil,hij heeft echt een volle dag niet gekrijst!Jenske wilde hem graag troosten,maar zelfs voor haar was Jakko bang.
Zijn nierwaarden zijn niet achteruit gegaan,de dierenarts was er zeer tevreden over,maar wat was er dan mis? Om een lang verhaal kort te maken: we denken dat er iets in zijn hersentjes fout is gegaan...een beroerte of een TIA of zo.De da zei dat daar bij katten en honden nog niet zo veel over bekend is,maar dat hij soms dezelfde verschijnselen ziet als bij Jakko en dat het best mogelijk zou kunnen zijn dat er iets in Jakko's koppie "geknapt" is....Inmiddels gaat het wel wat beter met hem,al blijft hij soms angstig.Ik vind het zo zielig voor hem,Jakko is zo'n lieverd en je vraagt je dan toch af wat er in dat koppie omgaat....

En zien jullie deze puinhoop? Al tijden liep ik me daar suf aan te ergeren!Tot ik vorige week het plan kreeg om boven op zolder een kast uit te ruimen om daar een schoenen-opberg-systeem op te hangen.En veel troep weg te doen.Dus heb ik een week lang op lopen ruimen en uit lopen mesten....en er zijn 24 vuilniszakken met schoenen,jassen en weet ik veel wat naar goede doelen en kringloop gegaan.(erg he?)

En Arno was zo lief om afgelopen zaterdag met mij naar de Ikea te gaan,en zondag heeft hij deze kast voor me in elkaar gezet.Veeeeeel beter toch?
Ik ben er zo blij mee,en van nu af aan bewaar ik beslist niet meer alles omdat het nog eens van pas zou kunnen komen...echt niet!;)

Ook heb ik nog wat aan de paas-versieringen gedaan,met wat roze want dat staat zo fris en voorjaarsachtig.(als je op de foto klikt wordt ie groter)

Tussen het sjouwen-met-vuilniszakken door sloop ik nog een fotolijst.Ik vind nou eenmaal niet dat er perse een foto in een lijst moet,hahaha.

En 's avonds zit ik wat te klooien met stof en naald en draad,je moet wat als je het net niet opkan...

Dan ga je ook een theedoek van 0,39 eurocent anders bekijken...ik maak er taartjes op en zet er een kanten randje aan.

Voorjaarsvogeltje....

Staat leuk op m'n keukenrekje,want daar zijn de rood-witte kleurtjes gebleven.
Ik heb mijn week (nou ja,ietsjes langer) zonder computer dus best wel nuttig besteed,en ik ben heel blij met de dingen die zijn gedaan...maar ik ben nog veel blijer dat ik nu alle logjes bij kan gaan lezen want ik ben heel benieuwd wat er allemaal is gebeurd bij jullie!!!

21 opmerkingen:

oma v/d Torre zei

Ach meidje vroeger hadden wij geen computer, dat bestond helemaal niet. Maar wel een pracht uitvinding hoor!
Ik hoop dat het goed gaat met Jakko, het is zo een lieve poes.
Warme groetjes, oma v/d Torre.

Anoniem zei

Eigenlijk is het best nuttig om eens een tijdje geen pc te hebben,je komt dan ook eens aan andere dingen toe;)
Maar ook ik zou me onhand voelen hoor als het ding het ineens niet meer zou doen:S

Volgende keer toch maar een kwijlbak onder je kin zetten als je naar de scoobyenco bende gaat kijken,misschien blijft je pc het dan wel doen LOL

Ik mis trouwens in je log dat je een award hebt gekregen van musikako;)

Geniet van het mooie weer
Knuf Bic

Ferry-Jacqueline zei

Hallo José,

Wat fijn dat je weer bent. Je kunt niet zonder computer.
Wat maakt jij prachtig spulletjes. Echt heel leuk gedaan. Och wat erg van Jako. Je kunt wel goed zien dat Jako niet goed is. Hopelijk komt weer goed met Jako. Pasen komt weer eraan. Prachtig weer geworden. Prachtig foto's heb je gemaakt.
Lekker genieten José met de mooie weer!!Sterkte met Jako.

Fijne dinsdag gewenst.
Groetjes van Ferry & Jacqueline.

INEZ zei

GELUKKIG DAAR BEN JE WEER! :)
JA COMPUTERS... MOOIE DINGEN ZOLANG ZE HET DOEN HE...
ARME JAKKO, HET WORDT ECHT EEN OUD BAASJE HE... WEES MAAR LIEF VOOR HEM

manon zei

waarom zouden dieren geen tia kunnen krijgen?
zal echt wel zoiets geweest zijn, vandaar ook zijn veranderde gedrag natuurlijk.
verwen hem maar!!

R2D2 zei

NETJES HOOR DIE KAST! LEKKER OPGERUIMD!
HAHAH PRACHTIG DIE SPREUK OP DE LAATSTE FOTO 'A HOME WITHOUT A CAT IS JUST A HOUSE'!

Jannet zei

Hee José, ik vond het al zo stil! Gelukkig kun je weer lekker computeren. Je hebt je in ieder geval niet verveeld, lekker gefreubeld zie ik, leuk zijn je creaties weer geworden! Heerlijk zo'n opgeruimde kast, kun jij daar ook zo van genieten?
Wat schrikken van Jakko...zou goed kunnen dat hij een Tia of iets dergelijks heeft gehad. In ieder geval hoop ik toch dat hij nog een tijdje meegaat en dat dit niet meer gebeurt.
Groetjes, Jannet.

Jolanda zei

Altijd "handig" zo´n computerloos weekje kom je weer eens aan andere dingen toe ;-)

marielle zei

jaja wat zijn we afhankelijk he van de computer ook ik zei nee hoor ik kan best zonder maar helaas als hij eens niet werkt dan is het gelijk wat nu..... zoals oma al aangaf vroeger waren ze er niet maar het is een uitvinding.
jammer dat jakko even een terugval had maar gelukkig knapt hij weer iets op

gr

de dop is eraf zei

kan soms best lekker zijn hoor geen computer, doe je ook weer eens iets anders.
hoewel die dingen wel onmisbaar zijn in het moderne leven...

Ferry-Jacqueline zei

Hallo José,

Dit is éénmalig een plak berichtje van ons. Want wij zijn verhuisd naar ons eigen website/weblog met de naam "Hobbytel" i.p.v. BunnyHome. Zou je svp ons linkje bij jou aan willen passen voor ons? Alvast super bedankt hiervoor! We hopen snel weer iets van je te horen.

Lieve groetjes van Ferry & Jacqueline.

José van NijnenPlaza zei

Jij hebt weer heerlijk zitten freubelen & hebt daarbij weer supermooi dingen kunnen maken :o) ziet er heel gezellig uit!

Vervelend dat Jakko zo aan het sukkelen is met zijn gezondheid...
Schattig hoe hij op de foto staat met zijn oogjes dicht <3

Ik moety ook weer hoognodig mijn kledingkasten gaan uitmesten!
Ik kan ook nooit iets weggooien, maar mijn kast is nu ook 1 rommel.
Dat ziet er zo netjes uit bij jou. Zal ook een fijn voldaan gevoel geven, denk ik :o)

Groetjes José

Kim zei

Beste José,
Na bijna een jaar het loggen weer op gepakt.
Jouw log is een van de eersten die ik weer bezoek en wat zie ik ...knutselcreativiteit!!!
Wat een leuke en gezellige dingen maak je toch. Makend e katten ze ( al spelend) niet stuk?

Ferry-Jacqueline. zei

Hallo José,

Hoe gaat met Jako eigenlijk? Gaat weer wat beter met hem.
Je hebt al druk genoeg met je huis.

Fijne dinsdag gewenst.
Groetjes van Jacqueline & Ferry.

PS; Wij hebben ander weblog genomen. Ik zie dat links niet klopt.
Ik geeft je linkje door.

http://hobbytel.nl/

Sylvia zei

Wat is het hier stil...
Hopelijk is alles goed, of weer problemen met de pc?
Groetjes!

Anoniem zei

Hoi Jose
Gaat het wel goed met jullie?
Het is zo akelig stil
Knuf Bic

Jannet zei

Heej José, is de pc weer gecrashed? Tis zo stil ;-) Enne, gefeliciteerd met Arno! Alles goed met de beestenboel daarzo?
Groetjes, Jannet.

marielle zei

hoi hoe is het daar het blijft zo stil

Anoniem zei

Ik vind het wel heel akelig stil :(:(:(
Bic

Inge zei

Gelukkig doet je computer het weer:) Wat een leuke weblog! Ik ben gek op katten en konijnen dus kom hier zeker nog eens kijken.

Fijne dinsdag!
Groetjes Inge en een knuffel van de nijnen

Anoniem zei

Weet iemand wat er met Jose aan de hand is????

Bic