woensdag 19 januari 2011

Weer beter

Zo,dat hebben we ook weer gehad...de griep bedoel ik.Vorige week was het opeens mis,maar gelukkig ben ik nu een stuk beter.Ik weet niet of jullie het herkennen,maar je blijft altijd nog een tijdje beverig,zwak en moe na de griep vind ik.Maar ook dat gaat nu langzaam over en daar ben ik blij om.De katten vonden het wel gezellig dat ik thuis was,en hebben hun best gedaan om de toestand niet al te saai te maken...

Jesper kijkt of er visjes in deze grote plas water zitten...

maar dat valt een beetje tegen,dus dan maar gewoon lekker spetteren

Jakko vind het niet nodig dat ik m'n krantje lees,maar dat is eigenlijk altijd zo

Joppe doet zijn imitatie van een vleermuis

en dan kan Jenske niet achterblijven en zij doet een theemuts na.Goed gedaan hoor meid!

Jiske ziet eruit alsof ze me een kusje wil geven,maar dat gaat niet door want straks krijgt ze ook griep

en zelf zit ik ondertussen een beetje voor gek met het rekje in wintersferen....
na de kerst had ik nog goede hoop dat het weer een beetje zou gaan winteren.
Helaas,het regent alleen maar.Stiekem hoop ik nog wel op wat vorst,het liefst met een zonnetje en een mooi ijsvloertje,maar ik denk dat het daar voorlopig niet van komt.Momenteel zou ik al heel blij zijn met een dagje geen regen,en dat zou toch wel moeten lukken voordat het echt lente wordt?

11 opmerkingen:

Ferry-Jacqueline zei

Hallo José,

Er heerst overal op moment griep.
Wat naar dat je griep heb gehad.
Je poezen vinden wel gezellig toen thuis was.
Jasper is wel erg nieuwsgierig naar plasje water. Grappig om te zien op de foto's.Je poezen vermaken zich wel in huis.
Heel leuk om te zien.Wat maakt jij pracht winter sferen in huis.
Ik vind harstikke mooi om te zien.
Wat ben jij creatief José.


Fijne donderdag gewenst.
Groetjres van Ferry & Jacqueline.

oma v/d Torre zei

Maar meidje ik dacht dat poezen niet van water hielden, het tegendeel blijkt maar weer.
Ben blij dat je weer beter bent!
Warme groetjes, oma v/d Torre.

manon zei

hihihi die snoetjes van die katten... eggies leuk...
gr. manon

Toon + Ana zei

Griep... vertel mij wat.
Heb ook een week in de lappenmand gelegen.
En nu is Toon aan de beurt...
Leuke foto's van de poezebeesten weer!

Olga zei

Hoi Jose, wat balen dat je nou weer griep hebt gehad. Dan voel je je idd nog een poosje niet helemaal de oude, maar langzaamaan zal het wel weer terug komen. Vooral na vandaag, wat een heerlijk zonnetje zeg hier. Daar knap je altijd het meeste van op vind ik.
Leuke foto's van alle poezen en allemaal met hun eigen ding. ja hoor, visjes zoeken in een plas, haha, goeie hoor.
Het zal mss nog wel gaan vriezen, maar doe mij de zomer maar. En volgens mij vinden de poezen dat ook beter.
Groetjes Olga

Anoniem zei

Jenske ziet er inderdaad uit als een theemuts hahaha
Vergeleken bij de anderen zeker;)

He wat vervelend dat de griep je te pakken had,arno ook?
Ik hoor veel mensen om me heen met griep,hoop dat het mij bespaart blijft

Wat een leuke kopfoto heb je zeg
Helemaal in de stippensfeer,geweldig!!

Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent
Knuf Bic

R2D2 zei

JOUW KATTEN VERVELEN ZICH ECHT NOOIT HE..!
WAT EEN LEUKE PLAATJES WEER.
GR.

Shamira zei

Wat een leuke foto's, schatjes!!
Heeft Jesper nog wat gevangen trouwens ;)

Jannet zei

Hoi José, hoe is het nu met je? Ben je weer helemaal opgeknapt? Heerlijke foto's van je katten, het is zo fijn om die om je heen te hebben, juist ook als je ziek bent.
Het wordt nu weer kouder, veel beter dan dat zeikweer hè?
Fijne zondagavond! Groetjes, Jannet.

Jamelle zei

Hoe verzin je het toch steeds, katten die een theemuts nadoen en zich vermommen als een vleermuis... je moet een boek gaan schrijven joh :)))
Groetjes Jamelle

John zei

KIJK UM GAAN DAN!!!
NAT???? JA EN???????
wat een MONSTER is het toch