maandag 31 januari 2011

Zonneschijn

Wat een lekker weer was het de laatste week,rustig en zonnig.En iedereen in huize Kat-en-Ko geniet daar op zijn of haar eigen manier van....

Omdat ik blij ben dat het zonnetje schijnt kan ik de verleiding niet weerstaan...
ik koop het windlicht wat ik al een tijdje wilde hebben,alleen gebruik ik het ding als vaas.Nou ja,windlicht of vaas,ik word er in ieder geval vrolijk van.

Jakko ligt op het bankje,gewoon onder het plaidje in plaats van er op...ach,waarom zou je zacht gaan liggen als het ook zo kan?

Jenske doezelt op een stapel kussentjes

En Hetske zit in haar geliefde "stro-kuiltje" dat ze altijd in het hoekje van het hok maakt

Maar achter de slee liggen is ook leuk.

Tjibbe heeft ontdekt dat dit ding ont-zet-tend veel herrie maakt,als je het handvat steeds optilt en het dan weer hard laat vallen...

Hij kan dit grappige spelletje tijdenlang spelen,maar dan zijn mijn oren het zat en zet ik het ding op een plaats waar Tjibbe er even niet meer bij kan

Zo te zien vind hij dat erg jammer!
Helaas komt er deze week weer regen aan,maar omdat de stucadoor is geweest om de gaten van de lekkage te repareren heb ik deze week weer zat binnenklusjes te doen.
Dus kijk ik nu maar uit naar een middagje witten,opruimen en soppen in de kastenkamer,en kunnen we het lekkage-verhaal eindelijk afsluiten!

17 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat een vrolijk gekleurd bosje tulpen, gezellig.
Lekker he dat zonnetje, was het maar vast voorjaar...
Ik vind de foto van Jenske op de kussentjes zo schattig...
Succes met die binnenklusjes.

oma v/d Torre zei

Wat een heerlijk mooi vaasje, met die kleurtjes, zo gezellig.
Ik houd ook zo van bloemen, het maakt me gelukkig, altijd weer.
Warme groetjes, oma v/d Torre.

R2D2 zei

HAHA LEUK HE, HOE DIEREN SPELLETJES VERZINNEN, MET HELEMAAL NIKS KUNNEN ZE TIJDEN BEZIG ZIJN.

INEZ zei

HEERLIJK HE DAT WEER, GEEN REGEN IN IEDER GEVAL!
MAKEN BLOEMEN JOU OOK ALTIJD ZO VROLIJK? MIJ OOK!
DE FOTO'S VAN DE DIERTJES ZIJN WEER SCHATTIG!
GR. INEZ

Olga zei

Leuk juist zo dat je het als vaasje gebruikt. Mooie tulpjes al die kleurtjes door elkaar.
De dieren, maar wij ook, hebben maar wat kunnen genieten van het zonnetje. Jammer hoor dat het nu even weg is. Alles is meteen zo anders als het lekker weer is. Daarom ook weer genieten van je leuke foto's. Die ondeugende blik in Tjibbe's oogjes. Haha lekker herrie maken. Dat houden ze wel even vol. Doen ze hier ook met het blik. Fijn hoor dat gooien.
Dus je mag weer aan de slag. Meestal laten de stucadoors wel rommel achter, maar dan heb je het iig gehad en is je huis weer netjes. Hoef je je ook niet meer te ergeren aan die plekjes van de lekkage. En ach...het weer zit even niet mee, dus echt binnenklusweer.
Succes hoor.
Groetjes Olga

Bea en de boefjes zei

Wat heeft die Hetske toch ook een heerlijk snoetje, met al die haren!
Wordt dat in de zomer nou minder, of is dat 'natuurlijke begroeing'?
Groetjes van Bea

Ans - A'Dam zei

Wat een einde windlicht met die twee hartjes!!
Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt?
Groetjes uit de hoofdstad.

manon zei

midagje witten? daar heb je een man voor! :) dan kan jij daarna weer gaan soppen!
je beestjes hebben het druk met heel andere dingen... goeie plaatjes weer!

Anoniem zei

Bea: Hetske heeft zomers ook een lekker wild kapsel hoor,die kuif zat er ineens toen ze een maand of 8 was.

Ans: Dat windlicht heb ik hier in het plaatselijke tuincentrum gekocht,het was eigenlijk een uitverkoopje nog over van kerst.Het rieten hartje heb ik er trouwens zelf aangemaakt.Misschien hebben ze het nog bij Intratuin of zo,je ziet ze veel in naturel kleur maar die kun je natuurlijk zelf wit spuiten.Succes met je speurtocht naar het windlicht.
Groetjes Jose.

Ans - A'Dam zei

Ik ga zeker op zoek Jose, bedankt voor je tips!

Ferry-Jacqueline zei

Hallo José,

Ik vind tulpen altijd zo gezellig staan in huis. Dan krijgt je voorjaars gevoel. Gekleurde bloemen is erg mooi om te zien.
Jako zoekt warmte op. Flec deken vinden dieren heerlijk om te in te leggen.Hetske ziet heel mooi uit. Heel leuk met plukjes haar.Tjibbe vind spelletjes leuk.Konijnen zoekt wat dingen op.
Er zijn ook erg nieuwsgierig.
Wat heerlijk dat je lekker kan opruimen. Alles is weer klaar. Gelukkig is nu droog weer.
Morgen word helaas slecht weer.

Fijne dag verder.
Groetjes van Ferry & Jcaqueline.

John zei

Tijdje niet geweest en HEEEL VEEL ROOOOOODS gemist!!!!!
dus lekker veel te genieten
HEEEEEEE TIJGER JE ZIET ER MACHTIG UIT!!!

Jannet zei

Heerlijk hè, als het zonnetje schijnt, je krijgt gelijk een voorjaarsgevoel. En dan nog een bosje tulpjes, dat maakt het wel compleet!
Zo herkenbaar is het spelletje van Tjibbe. Hier doen ze dat ook, gaan net zo lang door met spelen totdat je het zelf zat wordt :-)
Is alles nu helemaal opgeknapt in huis?
Groetjes, Jannet.

Carla zei

Hoi Jose,
Wat een rust straalt jou log altijd uit !! Bespeur nooit een ietsie pietsie stress haha. Zal in het echt wel anders zijn, bijvoorbeeld als de katten wakker worden. Haha ik ken dat geluid als de konijnen hier met hun speeltjes met belletjes erin gaan lopen gooien dan ben ik dat ook gauw zat hoor. Leuk om weer even p je weblog langsgeweest te zijn. groetjes Carla

Jolanda zei

Hahaha erg grappig dat ze allemaal hun eigen gewoontes hebben

Jamelle zei

Wat een schitterend konijn is Tjibbe toch...

Anoniem zei

wat the fuck is dat hier voor een bucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!